حواس یونایتد در روزهایی کرونایی به کارمندانش هست

باشگاه منچستر یونایتد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دستمزد کارمندانش را تحت هر شرایطی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد، هرچند تمامی لیگ‌های داخلی منچستر حداقل تا ۳۰ آوریل تعطیل هستند، اما باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده است که حتی اگر لیگ لغو شود، آنها باز هم پرداختی‌های خود به کارمندانشان را قطع نخواهند کرد.

این باشگاه طی بیانیه ای در وب سایت خود اعلام کرد:

باشگاه منچستر یونایتد تمامی دستمزدها را به کارمندان وفادار خود پرداخت خواهد کرد فارغ از اینکه رقابت‌های لیگ برتر تعطیل شوند یا حتی پشت درهای بسته برگزار گردند. این اقدام نشانه‌ای از حسن نیت باشگاه برای کاهش نگرانی‌ها درباره پرداختی‌ها به کارمندان است. این کار به دلیل نشان دادن نقش اساسی این افراد در ارائه خدمت به هواداران است.

اد وودوارد، مدیر باشگاه منچستر یونایتد نیز در پیامی گفت: ما به کارمندان خود اتکا می‌کنیم تا خدمات منحصر به فرد خود را در ورزشگاه اولدترافورد به هواداران ارائه دهیم.

وی ادامه داد: شرایط فعلی باعث نگرانی آن‌ها شده و ما با انتشار این بیانیه به دنبال کاهش نگرانی آن‌ها هستیم و اعلام می‌کنیم که هر اتفاقی رخ دهد ما پرداختی خود را به کارمندان قطع نمی‌کنیم و امیدواریم که همکاران ما در کنار هواداران هرچه زودتر به اولدترافورد بازگردند.

کد خبر 415773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.