نوروز در خانه بمانیم و بازی‌سازی کنیم

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: این نوروز را در خانه بمانیم و بازی سازی کنیم، بیایید این بهار را شادتر از همه بهارهایی که داشته ایم کنار هم بمانیم تا ارمغانش سلامتی و شادی برای همه باشد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان با اشاره به اینکه هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و با توجه به اینکه در روزهای بسیار سختی قرار داریم و شیوع بیماری کرونا نیز مشکلات و مسائل زیادی را برای همه جامعه به وجود آورده است اظهار داشت: ما می‌توانیم از این رویداد پیش آمده که باعث شده تا تمام اعضا خانواده در خانه بمانند برای گذراندن وقت بیشتری بایکدیگر استفاده کنیم و لحظات شاد و خوبی را به وجود آوریم و از این فرصت برای تعمیق بیشتر روابط خانوادگی استفاده کنیم.

وی در ادامه با عنوان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال ۹۹ را با نویدی تازه آغاز می‌کند خاطر نشان شد: این نوروز را در خانه بمانیم و بازی سازی کنیم، بیایید این بهار را شادتر از همه بهارهایی که داشته ایم کنار هم بمانیم تا ارمغانش سلامتی و شادی برای همه باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه در برهه کنونی خانواده‌ها باید در خانه بمانند و ایام نوروز نیز پیش رو است در همین راستا نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این فرصت استفاده کرده است و جهت عمل به وظایف ذاتی خود و به عنوان یار همیشه همراه کودکان و نوجوانان طرحی را با عنوان "تعطیلات نوروز را در خانه بازی سازی کنیم" ویژه خانواده‌ها و فرزندان کودک و نوجوان آنان در ایام نوروز ۹۹ طراحی کرده است.

قلمکاریان ادامه داد: در همین راستا خانواده‌ها می‌توانند بازی جدیدی را طراحی کنند و با فرزندان خود اجرا کنند یا اینکه با تغییر بازی‌ها، طرح‌هایی تازه خلق کنند تا بتوانند بازی‌ها را در خانه و در کانون گرم و صمیمی خانواده خود اجرا کنند و طرح‌ها و ایده‌های خود را برای کانون پرورش فکری ارسال کنند تا به بهترین و برترین بازی‌ها و ایده‌ای سرگرمی جوایزی توسط کانون پرورش فکری اهدا شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه افزود: علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند انواع بازی‌های حرکتی و مهارتی، فکری، دیجیتالی و.... را طراحی و اجرا نمایند این بازی‌ها می‌تواند فردی یا گروهی طراحی و اجرا شود و پس از طراحی و آماده سازی بازی‌ها خانواده از این بازی‌ها فیلمی با مدت زمان ۹۰ ثانیه تا دو دقیقه تهیه و به آدرس peykomid99@gmail.com ارسال نمایند.

قلمکاریان در ادامه اضافه کرد: کلیه دانش آموزان ۷ الی ۱۵ سال با مشارکت اعضا خانواده خود می‌توانند در این طرح شرکت کنند و همچنین لازم به توضیح است که آثار ارسالی باید دارای نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نام بازی، تعداد شرکت کتنده و گروه سنی باشد و مهلت ارسال آثار نیز تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ است.

وی در ادامه بیان کرد: پس از اتمام زمان و بررسی بازی‌ها طی مراسمی از برگزیدگان این طرح نیز تقدیر به عمل می‌آید.

کد خبر 415772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.