تداوم ارائه خدمات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در ایام تعطیل

مدیرکل اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: مدیران و کارکنان این اداره به منظور تداوم ارائه خدمات و پیگیری تأمین ماسک، دستکش و دستگاه‌های مرتبط مقابله با شیوع ویروس کرونا جدید در روز تعطیل اول فروردین ۱۳۹۹ در محل کار خود حاضر شدند.

به گزارش ایمنا، سید حسین صفوی اظهار کرد: سفره هفت سین سلامتی را همراه با کادر درمانی خدمت کننده به بیماران کرونایی برپا کردیم و آرزوی سلامتی و صحت برای همه هم وطنان عزیز را داریم.

وی از کلیه شرکتها و تأمین کنندگان و اصناف تجهیزات و ملزومات پزشکی و کادر خدمات فنی سرویس و خدمات پس از فروش که در سال ۱۳۹۸ علی رغم تحریم‌های ظالمانه نسبت به تأمین به موقع اقلام مورد نیاز بیماران مراکز درمانی سراسر کشور تلاش مضاعف نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو افزود: مقام معظم رهبری هم در پیام نورورزی سال ۱۳۹۹ خود از صمیم قلب از نیروهای پشتیبان تأمین کننده اقلام بهداشتی و پزشکی نظیر دستکش و ماسک تشکر کردند و به آنها مژده اجر الهی را بشارت دادند.

وی در خصوص نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید گفت: امیدواریم همانگونه که در سال ۱۳۹۸ در سال رونق تولید، شاهد افزایش ۳۰ درصدی رشد تولیدات داخلی تجهیزات و ملزومات پزشکی بودیم، در سال ۱۳۹۹ نیز در راستای سیاست وزیر محترم بهداشت در حمایت از تولید داخل، با استفاده از فناوری‌های نوین و ارائه نظرات علمی و فنی دانشگاه‌ها و با مشارکت بخش خصوصی، شاهد توسعه کمی و کیفی و جهش در امر تولیدات داخلی حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی باشیم و قدمی رو به جلو در کاهش وابستگی‌های کشور بر داریم.

منبع: وبدا

کد خبر 415755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.