توزیع هزار بسته اقلام بهداشتی در سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به راه‌اندازی سامانه توزیع و فروش اینترنتی اقلام بهداشتی در این استان از ثبت یک‌هزار درخواست در نخستین روز فعالیت رسمی این سامانه خبر داد.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله عسگری اظهار کرد: در اولین روز از فرآیند ثبت نام برخط اقلام بهداشتی در استان سمنان، بالغ بر هزار درخواست از سراسر استان سمنان در سامانه سفارش برخط اقلام بهداشتی این استان ثبت شد.

وی با بیان اینکه نشانی این سامانه http://Stmb.ostan-sm.ir است، افزود: این محصولات در شهرستان‌های هشت گانه استان عرضه می‌شود، بیشترین میزان ثبت سفارش در نخستین روز فعالیت این سامانه متعلق به سمنان با ۷۴.۵ درصد و کمترین میزان ثبت سفارش متعلق به شهرستان میامی با تنها یک درصد بوده است.

معاون اقتصادی استانداری سمنان از عرضه روزانه محصولات بهداشتی در سراسر این استان خبر داد و اضافه کرد: ثبت سفارش در این سامانه برخط همه روزه از ساعت ۱۲ آغاز و تا زمان تکمیل سهمیه ی روزانه ادامه خواهد داشت.

عسگری با اشاره به خطر شیوع کروناویروس، تاکید کرد: از شهروندان استان درخواست می‌کنیم به منظور کنترل این بیماری در خانه‌های خود بمانند و حتی الامکان و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 415731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.