رقابت ستاره‌های لالیگا در فیفا ۲۰

با تعطیل شدن بسیاری از لیگ‌های حرفه ای فوتبال در دنیا، بازیکنان اسپانیا قرار است در مسابقات فیفا ۲۰ با یکدیگر رقابت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لالیگای اسپانیا مانند بسیاری دیگر از لیگ‌های حرفه ای دنیا به تعویق افتاده است. در همین راستا، تقریباً تمامی بازیکنان نیز برای رعایت نکات بهداشتی در قرنطینه خانگی حضور دارند و حالا به نظر می‌رسد فرصت مناسبی است تا چالش فوتبالی مجازی را به جای چالش واقعی انتخاب کنند.

بازی فیفا ۲۰ که طرفداران بسیاری حتی در میان فوتبالیست‌ها دارد، حالا تبدیل به میدانی برای رقابت شده و قرار است تا یک بازیکن از هر تیم لالیگا در مسابقه فیفا میان ستارگان لیگ اسپانیا شرکت کند.

در اولین رقابت، دربی سویا برگزار شد و سویا به مصاف رئال بتیس رفت. سرخیو رگیلون برای سویا و بورخا ایگلسیاس برای رئال بتیس بازی کردند که این بازی در نهایت با برتری اگلسیاس با نتیجه ۶-۵ به پایان رسید تا نماینده بتیس در این مسابقه، نماینده سویا را شکست دهد.

در حال حاضر سایر باشگاه‌های لیگ اسپانیا نیز در تلاش برای پیروزی در این مسابقات هستند. نمایندگان دو باشگاه بزرگ اسپانیا نیز مشخص شده اند و قرار است سرجی روبرتو برای بارسا و مارکو آسنسیو برای رئال در این مسابقات حضور داشته باشند (در مسابقه پلی آف، کورتوآ و کارواخال از آسنسیو شکست خوردند).

همچنین به دنبال کمک به کادر پزشکی و درمان، قرار شده است تا همه عوائد پخش زنده این مسابقات به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که در حال مقابله با کرونا هستند اهدا شود.

کد خبر 415720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.