عذرخواهی طلبه معترض به بسته بودن درب حرم حضرت معصومه (س)

انفجار مرگبار نارنجک در دستان پسر مشهدی، فوت ۳۳ نفر در اثر مسمومیت با گاز در مازندران، عذرخواهی طلبه معترض به بسته بودن درب حرم حضرت معصومه و درگذشت معاون حوزه‌های علمیه خواهران بر اثر ابتلاء به کرونا، عناوین مهم ترین حوادث ۴۸ ساعت گذشته است که در بسته خبری جمعه _یکم فروردین ماه ۹۹_ می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انفجار نارنجک دست ساز در مشهد باعث مرگ جوان ۲۰ ساله در منطقه چراغچی مشهد شد.

نخستین ساعات بامدادی روز گذشته ماجرای مرگ تلخ جوان ۲۰ ساله‌ای به قاضی کشیک قتل گزارش شد و تیمی از مأموران همراه قاضی علی اکبر احمدی نژاد به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در منطقه چراغچی مشهد و در تحقیقات فنی از صحنه جرم پی بردند پسر جوان همراه خودش نارنجک دست ساز برای ترقه بازی در مراسم چهارشنبه سوری داشته که ناگهان این نارنجک منفجر می‌شود و باعث مرگ وی و زخمی شدن پسر جوان دیگر از ناحیه چشم می‌شود.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای بررسی دقیق و علت این انفجار مرگبار در دستور کار مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی مشهد قرار گرفته است و جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

فوت ۳۳ نفر در اثر مسمومیت با گاز در مازندران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی ۱۱ ماهه امسال ۳۳ نفر در مازندران براثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

علی عباسی اظهار کرد: طی ۱۱ ماهه امسال ۳۳ نفر در مازندران براثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۳ درصدی داشت.

وی با اشاره به اینکه از فوت شدگان ۱۸ غیر بومی و بقیه بومی هستند افزود: از کل فوت‌شدگان ناشی از مسمومیت با گاز در ۱۱ ماهه امسال ۲۵ مرد و ما بقی زن هستند.

عذرخواهی طلبه معترض به بسته بودن درب حرم حضرت معصومه

طلبه‌ای که روبروی حرم حضرت معصومه (س) به بستن شدن در حرم اعتراض کرده بود، ویدئویی از خود منتشر و از مردم عذرخواهی کرده است.

این طلبه می‌گوید که از بسته شدن در حرم اطلاعی نداشته‌ام و وقتی با این صحنه مواجه شدم، در آن لحظه متأسفانه واکنش احساسی نامناسبی از خودم بروز دادم و قبول دارم، اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌ام. اما به هیچ عنوان قصد تضعیف نظام و رهبری را نداشتم و خود را موظف به اطاعت از مقام معظم رهبری می‌دانم.

درگذشت معاون حوزه‌های علمیه خواهران بر اثر ابتلا به کرونا

داودی همچنین مدرس حوزه علمیه خواهران و مدیرکل سابق تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بود.

فریده داودی معاون مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بر اثر ابتلای به ویروس کرونا درگذشت.

خانم داودی که از اسفندماه سال ۹۶ به عنوان «معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران» منصوب شده بود، پس از ابتلای به ویروس کرونا و طی دوران بیماری، امروز از دنیا رفت.

خانم داودی همچنین مدرس حوزه علمیه خواهران و مدیرکل سابق تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بود.

دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: چهار نفر از اراذل و اوباش بروجردی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به برهم زدن نظم عمومی در سطح معابر شهرستان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عزت اله غلامی افزود: در چهارشنبه آخر سال عده‌ای از اراذل و اوباش در یکی از محلات بروجرد با حمله به خودروهای آتش نشانی و مصدوم کردن مأموران آتش نشانی و شکستن شیشه‌های خودروهای آنان اقدام به برهم زدن نظم عمومی کردند.

وی اظهار داشت: بعد از این اقدام خرابکارانه اراذل و اوباش پلیس با انجام تحقیقات و شناسایی اراذل و اوباش چهار نفر از آنان را دستگیر و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مقامات قضائی شهرستان بروجرد داد.

فرمانده انتظامی بروجرد با هشدار به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی گفت: کسانی که بخواهند نظم عمومی شهر را برهم زده و اقدام خرابکارانه انجام دهند بدون هیچ مسامحه‌ای دستگیر و روانه زندان خواهند شد.

دستگیری عوامل شکار سه میش وحشی در دماوند

به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود شکارچی به منطقه شکار ممنوع کوه‌سفید دماوند، محیط‌بانان این شهرستان عازم منطقه شده و پس از مدتی دوربین‌کشی متخلفین را مشاهده و جهت برخورد قانونی وارد عمل شدند.

شکارچیان با مشاهده مأمورین اقدام به فرار نموده و محیط‌بانان پس از تعقیب‌وگریز طولانی دو نفر از آنان را دستگیر نمودند. یکی از متخلفین که اسلحه همراه داشت متواری گردید.

در بازرسی از متخلفین لاشه سه میش وحشی که به احتمال بسیار زیاد در این زمان آبستن بوده‌اند کشف گردید.

متهمان پس از تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بر اساس آخرین نرخ بهای جانوران وحشی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست، جریمه قابل پرداخت از بابت شکار غیرمجاز هر یک میش وحشی معادل ۷۵ میلیون تومان تعیین شده است.

مرگ کرونایی نماینده سابق اهواز در مجلس

حمید کهرام نماینده مردم اهواز در دوره ششم مجلس شورای اسلامی، به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت‌.

حمید کهرام، متولد ۱۳۳۷ در تهران و دامپزشک بود که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ریاست ستاد حسن روحانی را برعهده داشت.

مرگ کرونایی رئیس آتش‌نشانی شهرداری تبریز

آتش پاد دوم محمد قلی‌زاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز پس از چندین روز مبارزه با ویروس کرونا در گذشت.

کد خبر 415716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.