مسیر بهشت فاطمیه(س) خوانسار مسدود شد

مسئول واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری خوانسار گفت: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورودی مسیر بهشت فاطمیه(س) در شب جمعه پایان سال و روز اول عید مسدود است.

احمدرضا زینعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تأکید بر اینکه با وجود فراگیری ویروس کرونا شهروندان برای شکست این بیماری در آخرین پنجشنبه سال به بهشت فاطمیه (س) برای زیارت اهل قبور نروند، اظهار کرد: سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهرداری در شب جمعه پایان سال و ایام نوروز انجام نخواهد شد.

وی افزود: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خانه بمانیم و از راه دور زیارت اهل قبور را انجام دهیم.

مسئول واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری خوانسار گفت: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورودی مسیر بهشت فاطمیه (س) در شب جمعه پایان سال و روز اول عید مسدود است.

زینعلی با بیان اینکه ضدعفونی تاکسی‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت روزانه انجام می‌شود، گفت: یکی از راه‌های پیشگیری این ویروس ماندن در منزل و نرفتن در تجمعات است، زمینه فراگیری ویروس کرونا در مکان‌های عمومی وجود دارد.

وی گفت: دو دستگاه کیوسگ جهت پشتیبانی از تیم‌های پایش سلامت در ورودی‌های شهر خوانسار توسط واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری خوانسار تجهیز شده است.

پشتیبانی شهرداری از تیم‌های پایش سلامت

همچنین مهدی احمدی، مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری خوانسار اظهار کرد: پشتیبانی از تیم‌های پایش سلامت در ورودی‌های شهر خوانسار توسط شهرداری در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تهیه میان وعده و غذا برای اکیپ مردمی، هلال احمر و نیروی انتظامی از پنجشنبه ۲۸ اسفندماه به مدت ۲۰ روز پیش بینی و تحویل مسئولان مربوطه شده است.

کد خبر 415709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.