۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
آرامستان بهشت سنندج تعطیل است

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: آرامستان بهشت محمدی سنندج از ابتدای شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و درب آن امروز نیز که پنجشنبه آخر سال است، به روی مردم باز نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، توفیق سرفراز اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری با مصوبه ستاد مدیریت بحران استان آرامستان بهشت محمدی سنندج تعطیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم در پنجشنبه و جمعه آخر سال به بهشت محمدی سنندج مراجعه نکنند، افزود: امسال شرایط با سنوات گذشته فرق می‌کند و نمی‌توان این رسم زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر امسال را بجا آورد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۵۰ هزار نفر در پنجشنبه آخر سال به بهشت محمدی مراجعه کردند، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون هم یک هزار و ۴۰۰ نفر در این آرامستان دفن شدند.

سرفراز یادآور شد: بسته شدن درب آرامستان بهشت محمدی سنندج از اوایل شیوع بیماری ویروس کرونا انجام شد و همین امر موجب موفقیت مرکز استان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به استان‌های دیگر شد.

وی با بیان اینکه آرامستان‌ها کانون بحران در شیوع ویروس کرونا هستند، عنوان کرد: اگر تمام اماکن عمومی و بازار و جاهای مختلف سطح شهر بسته شود ولی آرامستان‌ها باز باشد کنترل بیماری ویروس کرونا امکان‌پذیر نخواهد بود.

کد خبر 415669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.