تعطیلی مراکز گردشگری شهر اصفهان تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: مجموعه شهر رویاها و همه بخش‌های تفریحی و گردشگری واقع در کوه صفه مانند رستوران و تله کابین تا روز ۱۵ فروردین ماه ۹۹ به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: مراکز تحت پوشش شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان و گردشگران با توجه به ارج نهادن به فراخوان مردمی «در خانه می‌مانیم» و ادامه روند مقابله با شیوع ویروس COVID19 و در راستای حفظ سلامت عموم مردم، در ایام عید هیچگونه خدماتی را ارائه نمی‌دهند.

وی ادامه داد: مراکز تحت پوشش شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شامل منطقه نمونه گردشگری صفه (تله‌کابین، بولینگ، بیلیارد، شهربازی صفه، زیپ‌لاین و پل‌معلق)، پارک جنگلی ناژوان (تله‌سی‌یژ ناژوان) و پارک شرق (مجموعه بزرگ شهربازی شهر رویاها و کارتینگ رویاها) است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان تصریح کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان این بیماری و ابراز امیدواری جهت رفع کامل مشکلات پیش آمده به شهروندان توصیه می‌کنیم به منظور حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده در ایام تعطیلات از مسافرت خودداری کنند.

کد خبر 415662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.