اجرای طرح زوج و فرد خودروها به صورت یکسره در اصفهان

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت مبارزه با کرونا طرح زوج و فرد ترافیک در اصفهان به صورت یکسره اجرا می‌شود.

هادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مبارزه به کرونا و مصوبه ابلاغ شده طرح زوج و فرد خودروها از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره اجرا می‌شود تا به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از حجم ترددها در شهر کاسته شود.

وی افزود: این طرح قبلاً از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ شب اجرا می‌شد، اما با تصمیمات اتخاذ شده در حال حاضر از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب به طور یکسره اجرا می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: خودروهای کادر پزشکی بیمارستان‌ها مشمول اجرای طرح زوج و فرد خودروها در اصفهان نمی‌شود.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته در ایام نوروز با توجه به کاهش حجم سفرهای درون شهری و رفاه مسافران، طرح زوج و فرد از روزهای پایانی اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال بعد لغو می‌شد، اما امسال به دلیل شرایطی ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا، این طرح به قوت خود باقی خواهد ماند.

کریمی تصریح کرد: بر این اساس روزهای فرد تنها خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها فرد است و روزهای زوج هم تردد خودروهای که رقم آخر پلاک آنها زوج است می‌توانند در معابر شهری تردد کنند.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه با اجرای طرح زوج و فرد، در صورت تخطی رانندگان از آن، پلیس ملزم به اعمال قانون و جریمه متخلفان است، گفت: اجرای این طرح با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا صورت می‌گیرد.

کد خبر 415659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم حسینخانی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    با سلام کادر پزشکی که هر روز میبایست به بیمارستان بروند با وجود طرح زوج وفرد، با چه ضمانتی باخودروی شخصی بیرون از منزل تردد داشته باشند که جریمه نشوند؟