کاهش ۹۰ درصدی تقاضا برای مسافرت ریلی در آستانه ایام عید

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تقاضا برای استفاده از خدمات حمل و نقل ریلی در آستانه ایام عید نوروز با کاهش ۹۰ درصدی مواجه شده است.

شهرام آدم نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبات کمیته راهداری ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، هرگونه تعطیلی پایانه‌های مسافربری در شهرهای کشور باید با نظر و تصویب این ستاد باشد.

وی افزود: بر اساس اختیارات تعیین شده برای ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، قادر به تعطیل کردن همه پایانه‌های مسافربری در یک استان است یا در صورت لزوم می‌تواند تنها یکی از پایانه‌های مسافربری استانی را تعطیل کند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی اختیارات ملی و استانی خود در این زمینه را به صورت کامل در اختیار ستاد ملی مقابله با بحران کرونا قرار داده است، تصریح کرد: تقاضا برای استفاده از خدمات حمل و نقل ریلی در آستانه ایام عید نوروز ۹۰ درصد کاهش یافته است.

آدم نژاد اضافه کرد: هر تصمیم ملی، استانی یا منطقه‌ای که ستاد ملی مقابله با بحران کرونا در خصوص اختیارات وزارت راه و شهرسازی بگیرد، به صورت کامل توسط عوامل ستادی و معاونت‌ها از آن تبعیت خواهد شد.

کد خبر 415637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.