تنها ۳۰ خط اتوبوس در اصفهان فعال است/تعطیلی کامل خطوط در گرو تصمیمات ستاد کرونا

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از امروز _پنجشنبه ۲۹ اسفندماه ۹۸_ تنها حدود ۳۰ خط مهم با تعداد محدودی ناوگان فعال خواهد بود.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا در اصفهان مبنی بر ضرورت کاستن از استفاده حمل و نقل عمومی به عنوان وسیله‌ای که می‌تواند عامل انتشار ویروس باشد و تأکید شهردار اصفهان مبنی بر حفظ سلامتی شهروندان مقرر شد از امروز با توجه به تعطیلات پیش‌رو فعالیت ناوگان اتوبوسرانی به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که با توجه به تصمیمات بعدی ستاد مدیریت بیماری کرونا در اصفهان، خطوط اتوبوسرانی اصفهانکامل تعطیل شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه از فردا تعدادی از خطوط که مسافران بسیار کمی دارد، غیرفعال شده و خطوط باقی مانده نیز با حداقل ظرفیت ناوگان فعالیت می‌کنند، افزود: تنها حدود ۳۰ خط مهم دارای تعداد مسافر قابل توجه اتوبوسرانی اصفهان با تعداد محدودی اتوبوس‌های ناوگان فعال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره روابط عمومی ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ تماس گرفته و یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

افتخاری به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از منازل خود خارج نشوند و در صورت خروج برای انجام کارهای ضروری از حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

وی ادامه داد: چنانچه شهروندان به ناچار قصد استفاده از اتوبوس داشتند، باید حتماً ماسک، دستکش و ماده ضدعفونی کننده همراه داشته باشند و از تماس دست‌ها با قسمت‌های مختلف اتوبوس از جمله دستگیره‌ها و فضاهای داخلی آن اجتناب کنند و پس از خروج از اتوبوس نسبت به ضدعفونی کردن دست‌ها و انداختن دستکش در سطل‌های زباله درب‌دار اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: مسافران از دور ریختن و رها کردن دستکش و ماسک در فضای اتوبوس خودداری کنند، در غیر این صورت برخورد لازم و قانونی با فرد خاطی توسط راننده و بازرسان این شرکت انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از پرداخت وجه نقد اجتناب کنند، اظهار کرد: به طور معمول کاهش قابل ملاحظه تعداد ناوگان اتوبوس، مدت زمان انتظار مسافران در ایستگاه‌ها را افزایش خواهد داد و شهروندان باید به این موضوع دقت داشته باشند.

کد خبر 415626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.