۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
ارگ تاریخی گوگد تعطیل شد

شهردار گوگد گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم و برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ارگ تاریخی شهر گوگد به طور موقت تعطیل شد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرارسیدن سال ۹۹ اظهار کرد: با هماهنگی با مدیر ارگ تاریخی شهر گوگد در نوروز امسال جهت حفظ سلامت مردم و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا این مجموعه اقامتی گردشگری پذیرش مهمان ندارد و تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم جهت حفظ سلامت خود و دیگران به مهمانی نروند و در خانه بمانند تا ویروس کرونا را شکست دهیم و از هموطنان می‌خواهیم به شهر گوگد سفر نکنند.

شهردار گوگد افزود: با شیوع ویروس کرونا مکان‌های عمومی، ناوگان مسافربری و خیابان و معابر شهر با همکاری نیروهای مردمی و بسیجیان ضدعفونی می‌شود و مواد ضدعفونی کننده از سوی خیران تأمین شده است.

علی‌محمدی با بیان اینکه برگزاری مجالس عزاداری و جشن در شهر گوگد برای مقابله با انتشار ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد، افزود: طرح آرامش بهاری در امامزادگان این شهر برگزار نخواهد شد و توصیه می‌شود شهروندان در پنجشنبه آخر سال و یا هنگام تحویل سال نو به زیارت اهل قبور نروند.

وی از تمدید مهلت پرداخت تخفیف عوارض شهری تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: چهارشنبه آخر سال آرامی را در شهر گوگد گذراندیم که نشان از ارتقای فرهنگ شهروندی است.

کد خبر 415623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.