خرید تلفنی از بازارهای کوثر با یک شماره ۴ رقمی

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان گفت: از روز گذشته شماره تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ در راستای تحقق شعار "در خانه بمانیم" برای سفارش کالاها و اقلام مورد نیاز از بازارهای کوثر در اختیار شهروندان قرار گرفت.

ایرج حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهروندان پس از ارسال پیام و سفارش کالاهای مورد نیاز خود از طریق شماره چهار رقمی ۳۵۵۳ می‌توانند آن‌ها را توسط پیک در منزل تحویل بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه سفارش تلفنی ۳۵۵۳ بازارهای کوثر از ساعت هشت صبح تا ۱۸ بعدازظهر آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان با بیان اینکه هیچگونه مشکلی برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در بازارهای کوثر وجود ندارد، گفت: وفور و تنوع کالا در بازارهای کوثر وجود دارد و شهروندان برای تأمین مایحتاج خود می‌توانند با خیالی آسوده به این بازارها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: با پیش بینی‌های انجام شده در بازارهای کوثر هیچ قفسه‌ای خالی از کالا خالی نبوده زیرا انبارهای آنها مملو از اجناس مرغوب و با کیفیت است که همین امر باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

حیدری با بیان اینکه برای حفظ سلامت شهروندان هنگام مراجعه به بازارهای کوثر ماسک و دستکش رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد، اظهار کرد: ساعت فعالیت بازارهای کوثر همه روزه از هشت صبح تا ۲۳ شب به صورت یکسره است تا امکانات رفاهی بیشتری برای مردم ایجاد و از تجمع و تراکم مشتریان جلوگیری شود.

کد خبر 415613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.