نصب ۲۳ المان صنایع دستی در سطح شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان گفت: ۲۳ المان صنایع دستی در سطح شهر نصب و نورپردازی شده است

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: المان‌های صنایع دستی در نقاط مختلف شهر اصفهان از جمله میدان آزادی، پل خواجو، چهارباغ پایین، پل غدیر و میدان انقلاب نصب شده است.

وی افزود: المان‌های ماهی نیز به مناسبت نوروز در تعدادی از آبنماهای شهر از جمله آبنماهای میدان بزرگمهر، میدان انقلاب، میدان فیض و چهارراه رزمندگان نصب شده و در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه المان شش عدد تابلو فرش در مجاورت شهرداری مرکزی نصب شده است، خاطرنشان کرد: حباب‌های گل جنب پل خواجو، روبه روی سازمان انتقال خون نصب شده و شب‌ها روشن می‌شود که جلوه خاصی به این مکان داده است.

وی با اشاره به نورپردازی پل خواجو با همکاری شهرداری منطقه ۱۰، گفت: نورپردازی این پل نخستین بار در سال ۱۳۸۱ انجام شد که به دلیل فرسودگی ناشی از گذر زمان نیاز به تعویض آنها بود و در نورپردازی جدید چراغ‌های ال. ای. دی جایگزین چراغ‌های پرمصرف قدیمی شد و از لامپ‌های فوق کم مصرف با نور انبه‌ای استفاده شده است.

مؤذنی ادامه داد: خیابان میرزای شیرازی دارای حدود ۷۰ درخت سرو بلند است که جلوه زیبایی به این خیابان بخشیده، اما برای زیباتر شدن آن در شب، این سروها با لامپ‌های ال. ای. دی و در سه رنگ سبز، بنفش و آبی نورپردازی شده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه از حدود ۱۴۰ عدد پروژکتور توکار استفاده شده است، گفت: در ابتدای خیابان میرزای شیرازی از سمت میدان شهید فهمیده با توجه به وجود مسجد از نور سبزرنگ برای نورپردازی استفاده شده و ادامه این خیابان با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ و استفاده از نور بنفش و آبی نورپردازی شده است.

کد خبر 415607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.