۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
ایجاد تونل ضدعفونی "نوشهر"

در این بسته خبری از تابلوگذاری ۷۵۰ معبر مشهد در آستانه بهار ۱۳۹۹ تا انجام ۳۳ عملیات امداد و نجات در اهواز و ضـدعفونی اماکن پرخطر آبادان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

محدودیت تردد در مبادی ورودی هیدج

ناصر مرسلی، سرپرست شهرداری هیدج گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، مبادی ورودی هیدج از سمت جنوب، ابتدای جاده روستایی شویر و از سمت شمال، جاده ترانزیت تحت کنترل بوده، محدودیت‌های تردد دارند.

راه‌اندازی ۸۰ اکیپ برای ضدعفونی و شستشوی معابر سطح شهر قم

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی ۸۰ اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر گفت: ۲۰ اکیپ در بوستان‌ها با کمک سم‌پاش‌های دستی در حال ضدعفونی و گندزدایی هستند.

تابلو گذاری ۷۵۰ معبر در آستانه بهار ۱۳۹۹

محمد محسن مصحفی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از تابلو گذاری یا تعویض تابلوهای فرسوده ۷۵۰ معبر در آستانه بهار ۱۳۹۹ خبر داد.

نصب دستگاه کارت خوان در اتوبوس‌های خطوط شهری سمنان

مجید کاشی، سرپرست سازمان مدیریت حمل‌و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان، گفت: برای جلوگیری از شیوع حداکثری بیماری کرونا از امروز دستگاه‌های کارت‌خوان در اتوبوس‌های شهری سمنان نصب شده است.

انجام ۳۳ عملیات امداد و نجات در اهواز

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۳۳ عملیات امداد و نجات توسط مأموران آتش نشانی در آئین چهارشنبه سوری اهواز انجام شد.

ضدعفونی خودروهای ورودی به شهرستان تایباد

ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تیمی از نیروهای خدمات شهر این شهرداری با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و قرارگاه شهید قاجاریان در ایستگاه محسن آباد مستقر و تمامی خودروهای سبک و سنگین که قصد ورود به شهر را دارند ضدعفونی می‌کنند.

افزایش حجم پسماند در پی شیوع کرونا

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افزایش حجم پسماند در پی شیوع کرونا خبر داد.

۲ مصدوم در انفجار واحدی مسکونی در کاشان

روح‌الله فدایی، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: نشت گاز به انفجار یک واحد مسکونی و آسیب دیدن ۲ نفر منجر شد که در حال ورود به این خانه بودند.

چهارشنبه سوری بدون مصدوم در تالش

محمدرضا خورشیدی، رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: در آئین چهارشنبه‌سوری امسال دو مورد آتش‌سوزی لاستیک در این شهر رخ داد، اما خوشبختانه این حوادث مصدومی نداشت.

ضدعفونی اماکن پرخطر آبادان

فرهاد میاحی، سرپرست شهرداری آبادان گفت :۵۰ نیروی خدمات شهری ضدعفونی اماکن و مناطق پرخطر شهری را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ۲ نوبت کاری برعهده دارند.

تونل ضدعفونی نوشهر

به منظور مقابله با کرونا ویروس، شهرداری نوشهر اقدام به راه اندازی تونل مکانیزه ضدعفونی خودرو در بوستان نوید کرده تا رانندگان خودروها به صورت رایگان در این طرح مشارکت کنند و با خودروهای ضدعفونی شده در شهر تردد کنند.

کد خبر 415603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.