ادامه همکاری‌های ایران و چین در بخش هوایی پس از شکست کرونا

گسترش همکاری‌ها در حوزه حمل و نقل هوایی در دیدار نماینده ویژه مدیرعامل هواپیمایی چایناساترن با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بررسی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مهدی کربلایی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و چین از دیرباز در عرصه‌های گوناگون اقتصادی همکاری‌های گسترده دارند.

وی عنوان کرد: یکی از این عرصه‌ها، حوزه حمل و نقل هوایی است و با وجود اینکه در سال‌های اخیر همکاری‌ها در این حوزه رو به توسعه بوده اما ظرفیت دو طرف این امکان را می‌دهد تا همکاری‌های دوجانبه برای انتقال بار و مسافر افزایش یابد.

کربلایی گفت: هرچند در حال حاضر با هدف جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا شاهد لغو پروازهای مسافری بین ایران و چین هستیم اما بدون تردید پس از شکست این ویروس، فصل جدیدی از همکاری‌ها میان دو کشور در صنعت حمل و نقل هوایی آغاز خواهد شد و آمادگی داریم تا در آن زمان امکانات و زیرساخت‌های لازم برای گسترش همکاری‌ها در این حوزه را در اختیار شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و چینی قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: زیرساخت‌های فرودگاهی ایران برای گسترش همکاری‌ها در صنعت حمل و نقل هوایی مناسب است و آمادگی داریم تا پس از غلبه بر بیماری کرونا پروازهای مسافری خود به ایران را از سر بگیریم.

به گزارش ایمنا، هواپیمایی چایناساترن با ناوگانی بیش از ٦٠٠ فروند هواپیما به ٢٢٤ نقطه در ٤٠ کشور جهان پرواز دارد.

کد خبر 415599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.