کاهش ۹۰ درصدی حوادث چهارشنبه‌سوری در رودسر

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر با اشاره به کاهش ۹۰ درصدی حوادث چهارشنبه‌سوری در این شهر گفت: در آئین امسال دو مورد آتش‌سوزی لاستیک رخ داد و خوشبختانه این حوادث مصدومی نداشت.

سعید صابر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمامی نیروی آتش‌نشانی رودسر برای مقابله با هرنوع خطر احتمالی در چهارشنبه آخر سال در دو ایستگاه این شهر در آماده‌باش کامل بودند.

وی افزود: در شب چهارشنبه دو مورد آتش‌سوزی لاستیک با تلاش آتش‌نشانان رودسر در دو نقطه این شهر مهار شد.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر خاطرنشان کرد: در سال گذشته در آئین چهارشنبه‌سوری ۱۵ مورد آتش‌سوزی در شهر رودسر رخ داد و در جریان آن‌ها چهار نفر مصدوم شدند، اما امسال این آمار ۹۰ درصد کاهش داشته است.

صابر یادآور شد: برای جلوگیری از حوادث احتمالی و آگاهی‌بخشی به مردم کلیپی در این زمینه خطرات سوختی ناشی از آتش‌بازی و شیوع بیماری کرونا توسط روابط عمومی واحد آتش‌نشانی رودسر تهیه و در فضای مجازی در اختیار شهروندان قرار گرفت و اطلاع‌رسانی خوبی از طریق رسانه‌ها انجام شد که بسیار تأثیر گذار بود.

وی با اشاره به فعالیت آتش‌نشانی رودسر با ۳۰ نیروی آتش‌نشان، پنج خودروی سنگین و سه خودروی سبک، عنوان کرد: نیروهای آتش‌نشانی رودسر از غروب سه‌شنبه به حالت آماده‌باش در دو ایستگاه این شهر مستقر شدند.

شهردار رودسر تاکید کرد: با توجه به اینکه واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همه روزه خیابان‌ها و اماکن عمومی شهر را ضدعفونی و گندزدایی می‌کند، شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی در ایام نوروز در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضروری در سطح این شهر پرهیز کنند تا هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

به گزارش ایمنا، شهر رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 415591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.