چهارشنبه‌سوری بدون مصدوم در تالش

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: در آئین چهارشنبه‌سوری امسال دو مورد آتش‌سوزی لاستیک در این شهر رخ داد، اما خوشبختانه این حوادث مصدومی نداشت.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمامی نیروی آتش‌نشانی تالش برای مقابله با هر نوع خطر احتمالی در چهارشنبه آخر سال در دو نقطه این شهر در آماده‌باش کامل بودند.

وی گفت: دو مورد آتش‌سوزی لاستیک با تلاش آتش‌نشانان در دو نقطه این شهر مهار شد و این حوادث نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد کاهش داشت.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش خاطرنشان کرد: ۲۰ نیروهای آتش‌نشانی و پنج دستگاه خودروی اطفائیه این شهر از غروب سه‌شنبه در ایستگاه مرکزی و میدان آزادی (کبوتر) این شهر مستقر شدند.

اما حسین نعمتی، مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه خطرات سوختی ناشی از آتش‌بازی‌ها در چهارشنبه‌سوری و شیوع بیماری کرونا از چند روز قبل از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شده بود، خوشبختانه در این روز هیچ مصدومی به مراکز درمانی شهرستان تالش مراجعه نکرد و این آگاهی و مراعات شهروندان در این شرایط بحرانی جای بسی خوشحال دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهروندان به منظور سلامتی خود و دیگران و قطع چرخه انتقال ویروس با رعایت نکات بهداشتی در ایام نوروز در خانه در کنار خانواده بمانند و از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، شهر گردشگری تالش یا هشتپر در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 415588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.