۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
سه انتصاب جدید در شهرداری یزد

شهردار شهر میراث جهانی یزد در احکام جداگانه ای "محمد علی سلمانی ندوشن" را به سمت معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری، رضا الهیاری را به سمت سرپرست منطقه سه و حمید دهقان بنادکی را به سمت سرپرست منطقه یک شهرداری یزد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا؛ جمال الدین عزیزی در متن این حکم آورده است: هدف گذاری ارزش‌های تاریخی یزد در طرح‌های توسعه شهری، ایجاد شهری با شاخص‌های استاندارد و ایمن و ایجاد فرصت‌های برابر برای همگان جز در سایه مدیریت مستعد و استفاده از فناوری‌های نوین در زیر ساخت‌های شهری محقق نخواهد شد تا این کهن شهر را با بافت تاریخی آن در زمره پیشرفته‌ترین شهرهای جهان قرار دهد.

لذا با استعانت از خداوند متعال و نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو عنایات الهی و بهره گیری از دانش اندوخته سازمانی و تجربه و تخصص سرمایه‌های انسانی و استفاده از فناوری‌های نوین در برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور تسریع و شفافیت در ارائه خدمات و توسعه عمرانی شهر اهتمام ویژه برای تحقق اهداف و پیشبرد امور در جهت ارتقای خدمت رسانی به مردم یزد، موفق و مؤید باشید.

به گزارش ایمنا، همچنین شهردار یزد با صدور احکامی رضا الهیاری را به سمت سرپرست منطقه سه شهرداری یزد و حمید دهقان بنادکی را به سمت سرپرست منطقه یک شهرداری یزد منصوب کرد.

کد خبر 415583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.