تعطیلی اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی شهر یزد تا اطلاع ثانوی

معاون نظارت و بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: اتوبوس‌های حمل و نقل شهری یزد تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

سعید پاک سرشت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ضد عفونی خودروهای حمل و نقل عمومی، اتوبوس خط واحد و مینی بوس‌ها از ابتدای مشاهده ویروس کرونا در یزد تا هم اکنون در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طبق دستور العمل ستاد مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی اتوبوس‌های خط واحد متوقف است؛ افزود: این تعطیلی تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت که پیش بینی می‌شود پس از چهارم فروردین ماه ۹۹ باشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد تاکید کرد: تمام مینی بوس‌ها و تاکسی‌های زیر نظر شهرداری یزد هر شب به طور کامل در محل ترمینال قدیم یزد ضد عفونی می‌شوند که ضد عفونی نیز با محلول پرکلرین انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: ماسک و مواد ضد عفونی کننده در اختیار رانندگان تاکسی و مینی بوس قرار گرفته و آموزش‌های لازم ارائه شده است.

پاک سرشت با بیان اینکه به علت کاهش تردد مردم تعداد مسافران کاهش داشته، افزود: به رانندگان آموزش داده شد بعد از هر سفر در طول روز نسبت به ضدعفونی خودرو اقدام کنند.

کد خبر 415576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    اقای استاندار محترم یزد اگر ازهمون اوایل جهت پیشگیری باکرونا دست کم نگرفته بودید الان این همه تلفات به بار نمیامد. شمایی که تعطیلی رو دستور دادی بنده که سر ماه اجاره خانه دارم خرج دارم از چه طریقی دربیارم.فقط فکر خودتون هستین.یکم هم به حرفای مردم گوش بدید. مثلا بااین تعطیل کردن مغازه و ... کرونا روشکست میدید سخت دراشتباهی چونکه هبچ فرقی نداره چه باز باشه چه بسته باشه کرونا هست و مردم بی گناه هم روز به روز دارن مبتلا میشن.پس چه بهتر یه فکر بهتری برای این بیماری انجام دهید.