۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
صحبت های جدید امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون که اظهاراتش در برنامه "فرمول یک" بسیار جنجال ساز شد، صحبت های جدیدی را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسین رستمی، بازیگر سینما و تلویزیون دو شب پیش میهمان برنامه "فرمول یک" با اجرای علی ضیا در شبکه اول سیما بود. این بازیگر در میانه‌های برنامه از اقدامات برای مقابله با کرونا گلایه و چندین سوال اساسی در این باره را مطرح کرد. این حرف‌های رستمی که لحنی تند داشت باعث شد تا ناگهان پخش تلویزیونی قطع و آگهی بازرگانی پخش شود. پس از لحظاتی بار دیگر این برنامه زنده روی آنتن رفت و دیگر خبری از امیرحسین رستمی در استودیو نبود. ضیا هم اعلام کرد که "برنامه فرمول یک هدف ایجاد شادی و نشاط دارد و انشالله در فرصتی دیگر با رستمی گفت و گو خواهیم کرد.

اظهارات رستمی در همان ساعات پایانی شب سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. حتی وزیر بهداشت نیز به این موضوع اشاره و گلایه خود را در نامه رسمی به رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد.

حالا امیرحسین رستمی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود توضیحاتی پیرامون صحبت‌هایی که در برنامه زنده "فرمول یک" مطرح کرد داده و نوشته:

"قطعاً ما به دلیل شرایط تحریم درکشور دچار مشکلاتی هستیم اما تکیه بر نیروی جوان و همت داخلی تونسته بخشی از این مشکلات رو برطرف کنه. ‎در هفته‌های اخیر دنیا با یک چالش جدید روبرو شده. ویروس کرونا که برای همه ناشناخته است و خوب دردسرهای بزرگی رو هم به همراه داشته. اما یک نکته مهم اینه که فقط ما با این ویروس گریبانگیر نیستیم و همه ملت‌ها و دولت‌ها درگیرش هستند. خوب قطعاً هرکشوری برای کنترل این ویروس یک مدل بومی طراحی میکنه. تعدادی از کشورها قرنطینه رو انجام دادن و بسیاری از کشورها این کار رونکردند. سوال امروز من این بود واقعاً قرنطینه ووهان جواب داد؟ اگر جواب داد چرا الان تمام دنیا با بحران کرونا که منشأ اون ووهان بود روبرو هستند؟! و سوال دیگر اینکه واقعاً قرطینه با مدل بومی ما جواب خواهد داد؟! یعنی ما مردمی هستیم که دوماه در خونه بمونیم وبیرون نیایم؟!
‎اونچه مشخص هست اینکه باید به کادر درمان پزشک و پرستار اعتماد کنیم. به مسؤولان وزارت بهداشت ایمان‌داشته باشیم تا بتونیم این ویروس روکنترل‌کنیم. قطعاً اینها از خانواده ما هستند و صلاح ما رو میخوان. مدلی که پزشکان ما طراحی کردند طرح بسیج سیصدهزار اکیپ پزشک و پرستار و نیروهای مردمی برای غربالگری مردم هست. یعنی قبل از اینکه ویروس بخواد بیاد و کسی رومبتلا کنه، ما از طریق سامانه سلامت اون فرد رو رصد می‌کنیم وبه محض ابتلاء در کنترل داریمش.
اما لازمه کنترل و مهارهمکاری ما و در خونه موندن هم هست. ‎همه ما میتونیم با در خانه موندن، این زنجیره انتقال رو قطع کنیم...
ویک توصیه برای دوستان اونور آبی
ما مردمی هستیم که تو ایران یاد گرفتیم تو روزهای سخت کنار هم بایستیم و بجنگیم با مشکلاتمون، شما از اونور اب برامون تز ندین لطفاً. "

کد خبر 415574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.