۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
طرح زوج و فرد بار دیگر فعال شد

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در راستای مصوبه ستاد مدیریت مبارزه با کرونا به جهت سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا طرح زوج و فرد ترافیک در اصفهان اجرایی شد.

هادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال‌های گذشته در ایام نوروز با توجه به کاهش حجم سفرهای درون شهری و رفاه مسافران، طرح زوج و فرد از روزهای پایانی اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال بعد لغو می‌شد، اما امسال به دلیل شرایطی ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا، این طرح به قوت خود باقی خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه طرح زوج و فرد ترافیک از درب منزل همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی نیز اعمال می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس روزهای فرد تنها خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها فرد است و روزهای زوج هم تردد خودروهای که رقم آخر پلاک آنها زوج است می‌توانند در معابر شهری تردد کنند.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: با اجرای طرح زوج و فرد، در صورت تخطی رانندگان از آن، پلیس ملزم به اعمال قانون و جریمه متخلفان است.

وی گفت: اجرای این طرح با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا صورت می‌گیرد.

کد خبر 415572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم حسینخانی IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    به نحوی برنامه ریزی شود که خودروهای پرسنل بیمارستان ها با وجود طرح زوج و فرد جریمه نشوند و در این خصوص برنامه ای تعبیه گردد که شماره پلاک ماشین آنها در سامانه ثبت گردد.