کاهش ۸۰ درصدی حوادث چهارشنبه سوری در صومعه سرا

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا با اشاره به اینکه حوادث چهارشنبه سوری در این شهر نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد کاهش داشته است، گفت: در آئین امسال یک مورد آتش سوزی لاستیک و یک مورد حریق مغازه در این شهر رخ داد و خوشبختانه این حوادث مصدومی نداشت.

رسول اندرز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمامی نیروی آتش نشانی صومعه سرا برای مقابله با هرنوع خطر احتمالی در چهارشنبه آخر سال در یک ایستگاه در آماده باش کامل بودند و در این روز یک مورد آتش سوزی لاستیک در سطح شهر و یک مورد آتش سوزی مغاز در مسیر شهر گوراب زرمیخ از توابع شهرستان صومعه سرا با تلاش آتش نشانان مهار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه خطرات آتش بازی‌ها در چهارشنبه سوری و شیوع بیماری کرونا از چند روز قبل به مردم اطلاع رسانی شده بود، بسیاری از مردم در خانه ماندند و تعداد آتش سوزی‌ها که در سال گذشته هشت مورد بود، امسال در حدود ۸۰ درصد کاهش داشته است.

اندرز خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی غروب سه شنبه در شهر صومعه سرا مستقر شدند و واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا با ۲۸ نیروی آتش‌نشان و چهار خودروی سنگین، در یک ایستگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 415569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.