معرفی پویش ملی پیشگیری از کرونا با محوریت کانون‌های کارآفرینی کشور

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معرفی پویش ملی پیشگیری از کرونا با محوریت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و کانون‌های کارآفرینی کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی از راه اندازی و معرفی پویش ملی پیشگیری از کرونا با همکاری مجموعه آریا داناک یکی از مراکز مشاوره و خدمات با شعار "ما خانه ماندن را مفید و راحت می‌دانیم" خبر داد.

وی در خصوص راه اندازی این پویش توضیح داد: این پویش به پشتوانه شبکه گسترده‌ای از نیروهای متخصص و فعال، در بیش از ۳۰۰ شعبه فعال کارآفرینی در سطح استان‌ها و با هدف عبور از چالش کنترل بیماری کرونا تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پویش ملی پیشگیری از کرونا خدمات متعدد و متنوعی را به مردم و جامعه هدف ارائه می‌کند، افزود: این سامانه دارای ظرفیت‌های متعددی از جمله ایجاد سامانه آنلاین برای تشکیل جلسات عمومی و ستادی، ایجاد سامانه آنلاین به منظور برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و برگزاری انواع آزمون‌های مجازی در مدارس و مراکز علمی است.

سرهنگی درباره دیگر اهداف راه اندازی این پویش افزود: مشارکت در امور بازرگانی مربوط به کنترل بیماری کرونا از قبیل تأمین مواد اولیه بهداشتی برای تولید کنندگان دارای استاندارد تجارت، سفارش واردات اقلام بهداشتی از شرکت‌های خارجی، ارائه بسته فروش اینترنتی در قالب فروشگاه‌های مجازی به صاحبان کسب و کارهایی آسیب دیده از بیماری کرونا و برگزاری مسابقات اینترنتی و سر گرمی‌های خانواده از دیگر اهداف راه اندازی این پویش محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان در پویش ملی پیشگیری از کرونا اظهار کرد: ثبت نام در این پویش در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول اشخاص حقیقی یا حقوقی به عنوان حامی این طرح به منظور تقویت خدمات تعیین شده یا خلق ایده و ارائه خدمات جدید می‌توانند با مراجعه به سایت ariadanak.comنسبت به تکمیل فرم‌های طراحی شده اقدام کنند.

سرهنگی افزود: در مرحله دوم ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی در این سامانه ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: به زودی پرتال بهره‌مندی از خدمات پویش ملی پیشگیری از شیوع کرونا پس از نتیجه ثبت نام حامیان طرح، رونمایی می‌شود.

کد خبر 415555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.