حوادث چهارشنبه سوری در آستارا ۶ مصدوم بر جا گذاشت

رییس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: حوادث چهارشنبه سوری امسال در شهرستان مرزی آستارا شش مصدوم و سه مورد آتش سوزی بر جا گذاشت.

ایرج خلیلی‌رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سه مورد آتش‌سوزی لاستیک در چهارشنبه آخر در این شهر گزارش و با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه خطرات آتش بازی‌ها در چهارشنبه سوری و شیوع بیماری کرونا از چند روز قبل به مردم اطلاع‌رسانی شده بود، بسیاری از مردم در خانه ماندند و تعداد آتش‌سوزی‌ها در این روز نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشت.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با بیان اینکه این واحد با ۱۷ نیروی امداد و نجات و چهار خودروی سنگین، نیمه سنگین و یک تانکر آب رسان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: نیروهای این واحد غروب سه شنبه در سه نقطه شهر آستارا مستقر شدند و آماده اطفا حریق‌های احتمالی بودند.

خلیلی‌رشید گفت: حوادث چهارشنبه سوری امسال در شهرستان مرزی آستارا شش مصدوم و سه مورد آتش سوزی بر جا گذاشت.

نظام عباسی، مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا نیز اظهار کرد: مصدومان چهارشنبه سوری که از نواحی دست آسیب دیده بودند به بیمارستان شهید بهشتی آستارا مراجعه و به صورت سرپایی درمان شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهروندان به منظور سلامتی خود و دیگران و قطع چرخه انتقال ویروس در ایام نوروز در خانه بمانند و از ترددها غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 415543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.