میادین میوه و تره بار تهران تنها اول فروردین‌ماه تعطیل است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران، امروز و فردا از ساعت هشت صبح تا ۹ شب یکسره باز است و فقط روز جمعه اول فروردین‌ماه تعطیل است.

به گزارش ایمنا، سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ با بیان اینکه میادین میوه و تره بار بلافاصله بعد از تعطیلی یک‌روزه اول فروردین، از ساعت هشت صبح روز شنبه دوم فروردین‌ماه آغاز بکار می‌کنند، افزود: روزهای شنبه دوم تا دوشنبه چهارم فروردین، صرفاً ۲۲ میدان میوه و تره بار تهران از ساعت هشت و نیم صبح تا یک و نیم بعد از ظهر فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روز سه شنبه پنجم تا سه شنبه دوازدهم فروردین، تمامی ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار تهران از ساعت هشت صبح تا یک و نیم بعد از ظهر باز هستند، اظهار کرد: روز چهارشنبه سیزدهم فروردین نیز تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است.

راد با بیان اینکه از روز پنج شنبه چهاردهم تا یک شنبه سی و یکم فروردین، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار، صبح‌ها از ساعت هشت تا یک و عصرها از ساعت سه تا هفت باز است، تصریح کرد: زمان فعالیت روزهای جمعه و ایام تعطیل رسمی این مراکز در نیمه دوم فروردین نیز از ساعت هشت صبح تا یک بعد از ظهر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان این سازمان و نیز کارگران و بهره‌برداران ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت، ایام عید سرِ کار حاضر و مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان خواهند بود.

کد خبر 415540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.