انجام ۸۸ عملیات آتش نشانی در شب چهارشنبه‌سوری

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: با توجه به همراهی شهروندان برای حضور نیافتن در سطح شهر، حوادث شب چهارشنبه‌سوری به صورت چشم گیری کاهش یافت.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۰ ایستگاه در کلانشهر مشهد آماده باش بودند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ عملیات آتش نشانی انجام شد که تنها ۲۲ مورد آن مربوط به حوادث چهارشنبه‌سوری بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد افزود: دو مورد از این حوادث انفجار منزل مسکونی و یک مورد نیز انفجار ترقه در کنار خودروی سواری بود و بقیه حوادث نیز مربوط به حریق لاستیک و ضایعات بود.

وی با بیان اینکه امسال میانگین زمان رسیدن به محل حریق ۴ دقیقه و ۱۴ ثانیه بوده است، ادامه داد: در این حوادث چهار نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

یعقوبی با بیان اینکه آتش‌نشانان تا ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه در سطح شهر در وضعیت آماده‌باش بوده است، افزود: به جز حادثه‌ای که سبب مصدومیت چهار جوان شد، شاهد حادثه دیگری نبودیم.

وی گفت: با توجه به همراهی شهروندان برای حضور نیافتن در سطح شهر، حوادث شب چهارشنبه‌سوری به صورت چشم گیری نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافت.

کد خبر 415530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.