تعطیلی تمامی مراکز گردشگری ناژوان تا ۱۵ فروردین ۹۹

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بنا بر دستورالعمل‌های ابلاغی به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری ناژوان تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ تعطیل است.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان شامل آکواریوم ناژوان، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله سیژ است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه فرارسیدن سال جدید گل کاری فضای ناژوان حدفاصل میدان الفت تا مسیر منتهی به مراکز گردشگری انجام شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خبر از بازگشایی پل میرزا کوچک خان دو ماه زودتر از موعد مقرر، گفت: پروژه تعمیر و تقویت سازه پل معلق ناژوان با صرف هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی تصریح کرد: بازسازی سازه پل معلق ناژوان بنا بر درخواست شهروندان انجام شد و دو ماه زودتر از زمان اعلام شده برای پایان پروژه به اتمام رسید.

هاشمیان با بیان اینکه پل عابرپیاده معلق ناژوان یکی از چهار پل موجود بر رودخانه و در محدوده ناژوان است و طول آن به ۶۰ متر و عرض آن سه متر است، اظهار کرد: اجرای این پروژه از دی ماه امسال آغاز شد و قرار بود تا اردیبهشت ماه به پایان برسد، اما با پیشرفت ۹۵ درصدی بازگشایی شد.

کد خبر 415525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.