صادقی: بی توجهی به تولیت اماکن متبرکه نادرست است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد محدودیت برای اماکن مقدس به دست حاکمیت انجام شده اما عده ای به خود اجازه می دهند در برابر این تصمیم بایستند.

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: بخشی از مردم به لحاظ اعتقادات و علاقه به حرم ائمه، از بسته شدن درهای حرم ناراحت شدند و دست به اقدامات احساسی زدند.

وی افزود: تولیت حرم های متبرکه با کمک مجموعه حاکمیت و ستاد ملی مبارزه با کرونا حرم های ائمه را تعطیل کردند؛ هرچند تعطیل کردن مکان‌هایی که همیشه محلی برای نیایش مردم هستند، خوشایند نبود، اما در مواقع اضطراری جان مردم و جلوگیری از شیوع این بیماری مرگبار مهم‌تر است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است: جریانی در کشور آزاد است هرگونه توهین و دروغ پردازی علیه مقامات انجام دهد و از حاشیه امنی هم برخوردار است و به همین دلیل دست به هر کاری می‌زند.

صادقی با بیان اینکه در سال‌های اخیر بر مبحث آتش به اختیاری تاکید شده است، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری در جنگ ممکن است زمانی ارتباط سردار با فرمانده خود قطع شود او در این لحظه می‌تواند آتش به اختیار عمل کند، اما متأسفانه در سال‌های اخیر هرکسی با تشخیص خود وارد عمل می‌شود و به راحتی به رئیس جمهور به عنوان حاکمیت و مجری قانون توهین می‌کنند. آتش به اختیاری در حال حاضر به فرهنگی برای قانون‌شکنی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: در چند روز اخیر کلیپی با محوریت هنرهای ویژه منتشر شد که بلافاصله مسببان آن دستگیر شدند؛ اما افرادی که در حرم حضرت معصومه (س) را شکستند، خود را با مدافعان حرم مقایسه می‌کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: ایجاد محدودیت برای اماکن مقدس به دست حاکمیت انجام شده اما عده‌ای به خود اجازه می‌دهند در برابر این تصمیم بایستند و این زنگ خطری برای حاکمیت است. بی توجهی به تصمیم تولیت اماکن متبرکه که منصوب مقام معظم رهبری هستند، نادرست است.

کد خبر 415523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.