اصناف غیرضروری تعطیل شود/ افزایش ساعت کاری واحدهای ضروری

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: به عنوان یک شهروند و رئیس اتاق اصناف اصفهان از کسبه، بازاریان و رؤسای اتحادیه‌ها درخواست کردم، واحدهای صنفی غیرضروری برای کمک به کادر درمانی و سلامت شهروندان تعطیل شود.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اصناف غیر ضرور درخواست می‌کنم که واحدهای صنفی خود را تعطیل کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته شود.

وی افزود: به اصناف غیرضروری قول مساعد پیگیری مطالبات مالیاتی و تحقق نیافتن درآمد واحدهای صنفی غیر ضرور تا پس از ایام عید نوروز داده شده است.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه درخواست اتاق از اصناف غیرضروری برای تعطیل کردن واحدهای صنفی بر اساس هیچ مصوبه‌ای صورت نگرفته است، تصریح کرد: به عنوان یک شهروند و رئیس اتاق اصناف از کسبه، بازاریان و رؤسای اتحادیه‌ها درخواست کردم، واحدهای صنفی غیرضروری برای کمک به کادر درمانی و سلامت شهروندان تعطیل شود.

جهانگیری اضافه کرد: بر اساس این درخواست برخی از واحدهای صنفی غیرضروری تعطیل شده‌اند و سیتی سنتر روز گذشته تعطیل شد، بازار هنر و بازار طلافروشان را تعطیل کردیم و بازار لوازم خانگی در حالت نیمه تعطیل قرار دارد، تعداد دیگری از کسبه بازار برای کاهش تراکم سفر شهری در بازار، قصد دارند به این تعطیلی بپیوندند.

وی ادامه داد: این تعطیلی کمکی به کادر درمانی کشور است و اصناف ضروری بازار تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد حتی ساعت فعالیت واحدهای صنفی ضروری برای مردم برای بالا رفتن خدمات رسانی به جامعه، افزایش نیز یافته است.

رئیس اتاق اصناف اصفهان خاطر نشان کرد: کمبودی در زمینه واحدهای صنفی ضروری برای مردم وجود ندارد و مشکلی در این حوزه پیش نیامده که بخواهیم بر اساس آن دستورالعملی صادر کنیم.

جهانگیری افزود: تا جایی که بتوانیم به واحدهای صنفی غیرضروری که در این شرایط از درآمدزایی خود دست کشیده‌اند، مساعدت مالیاتی و صنفی خواهیم کرد.

کد خبر 415519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ooouu IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    ایا موبایل فروشی ها هم تعطیل است؟