چهارشنبه‌ آخر سال کاشان بدون حادثه بود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: شب چهارشنبه آخر سال را با همکاری شهروندان در کنار نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و بدون حادثه پشت سر گذاشتیم که بسیار حائز اهمیت است و از مشارکت قابل تحسین همگان در این زمینه تشکر می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، محمدمسعود چایچی اظهار کرد: امسال در کنار پیشگیری از حوادث، برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت کشوری از خانواده‌ها خواسته شده بود در خانه بمانند که شهروندان کاشانی با شایستگی این درخواست را عملی کردند و شاهد هیچ گونه اجتماعی نبودیم.

وی تاکید کرد: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، هیچ‌گونه مصدومیتی در عملیات‌های انجام گرفته از سوی آتش‌نشانان وجود نداشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: این سازمان امسال با برنامه‌ریزی‌های ویژه و آماده‌باش کامل با استقرار ۱۵ تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال بود تا به خوبی و به هنگام بتواند به یاری شهروندان بشتابد.

چایچی افزود: خوشبختانه تنها تعداد دو مأموریت مهار آتش درخت و ضایعات انجام گرفت و آتش‌نشانان کاشانی شب بدون حادثه در این شهر داشتند.

وی به نقش بسزای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی این سازمان در راستای ترویج فرهنگ ایمنی بین شهروندان اشاره کرد و یادآور شد: چاپ و توزیع پوسترهای آموزشی ویژه چهارشنبه‌سوری، نصب تابلوهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر شهری و درج نکات و هشدارهای ایمنی در نشریه‌ها و رسانه‌ها، استفاده مناسب از ظرفیت فضای مجازی و فرستادن پیامک از جمله دیگر عوامل کاهش حوادث در سال‌جاری بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 415502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.