۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
"راس و ریس" در اصفهان

یک کارگردان گفت: کار در اصفهان بی نظیر است و از دیگر همکاران دعوت می‌کنم تا از پتانسیل های این شهر استفاده کنند.

سید میلاد بنی طبا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به سفارش سیما اصفهان فیلم "رأس و ریس" فیلم برداری شد و برای جشنواره سراسری جام جم در حال آماده سازی است. فیلم برداری در این شرایط بسیار سخت بود، زیرا اکثر گروه‌های دیگر که در حال فیلم برداری بودند کار را متوقف کردند، ولی "رأس و ریس" با توجه به شرایطی که داشت و ناچاریم فیلم را باید به جشنواره برسانیم ضمن رعایت نکات بهداشتی و حضور یک پزشک معالج در صحنه، فیلم برداری انجام شد.

این کارگردان با اشاره به داستان فیلم، توضیح داد: "راس و ریس" پیرامون شخصیت شکیبا می‌گذرد که برای وصول طلب‌اش از تیمور از تهران به اصفهان سفر می‌کند و در این سفر با خانواده ایرج خان که اصفهانی هستند آشنا می‌شود و با کمک این خانواده پول شکیبا وصول می‌شود.

وی درباره تجربه فیلم سازی در اصفهان، تصریح کرد: تجربه فیلم سازی در اصفهان را داشته‌ام همه چیز خوب است، تنها همکاری‌های ارگانی ضعیف‌تر است که البته بخاطر شرایط کرونا است ولی در مجموع لوکیشن بشدت ایده آل و کار در اصفهان بی نظیر است و از دیگر همکاران دعوت می‌کنم تا از پتانسیل‌های این شهر استفاده کنند.

وی افزود: رضاتوکلی، کیانوش گرامی، محمد برسوزیان، اسدالله یکتا، محمد صفری، جلال احمدی، مرتضی کیوانداریان و مهسا آقادادی در "رأس و ریس" ایفای نقش می‌کنند. این فیلم مرد محور است و خانم‌ها بیشتر در حواشی فیلم فعالیت می‌کنند و تلاش شده با نقش‌های فرعی که به خانم‌ها تعلق دارد، توازن را رعایت کنیم.

این کارگردان با بیان اینکه "از عوامل حرفه ای بومی اصفهان و تهران برای ساخت این فیلم استفاده کردیم" گفت: تهیه کننده جلال احمدی، فیلمبردار مجید محسنی، صدا بردار مجتبی حبیب الهی، طراح گریم مهدی صادقی، طراح صحنه مسعود جزایری، طراح لباس مهناز شکوفر، برنامه‌ریز نازنین حبیبی، دستیار یک کارگردان مهدی روناسی، منشی صحنه زهرا توکلی و مدیر تدارکات حمید تربتیان است.

کد خبر 415491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.