وضعیت ابتلا زرتشتیان یزد به کرونا بحرانی است/چالش جدید گرمخانه‌ها

اعضای شوراهای شهر یزد، تهران و مشهد اظهارات خود درباره کرونا را در توییتر منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپنتا نیکنام در صفحه توئیتر خود با اشاره به وضعیت نامطلوب یزد در ابتلاء به کرونا، اظهار کرد: "در جایگاه نماینده مردم پیگیر مسائل کرونا در شهر هستم. در جایگاه رئیس انجمن زرتشتیان یزد وضعیت ابتلای زرتشتیان را بسیار بحرانی می‌دانم شاید اگر زودتر از شیوع مطلع می‌شدیم مراسم ویژه زرتشتیان در ماه بهمن را لغو می‌کردیم تا با جمعیتی کمتر از دو درصد شهر شاهد ۳۰ درصد آمار فوت کرونا نباشیم."


محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد در واکنش به بسته شدن درهای حرم امتم رضا (ع) توییت زد: "مواضع و اقدامات پیشگیرانه تولیت محترم آستان قدس رضوی طی روزهای اخیر ارزشمند و دلگرم‌کننده است. با همکاری مجدانه مردم مشهد و همراهی خیرین، نهادهای مردمی، نماینده عالی دولت، مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها و نهادهای نظامی و انتظامی به ویژه جهادگران عرصه سلامت، کرونا را شکست خواهیم داد."


محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران نیز به گرمخانه‌های پایتخت اشاره کرد و توییت زد: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران این روزها در گرمخانه‌ها به تنهایی در حال خدمت به بی‌خانمان‌های شهر است. بار سنگین معتادان متجاهر و آزادشدگان از ندامتگاه‌ها نیز به آن اضافه شده است، اگر برای این دو گروه فکری نشود چالش جدیدی خواهیم داشت."


مجتبی بهاروند عضو شورای شهر مشهد نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: "خوشبختانه طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منازل، به تصویب شورای همتای خراسان رضوی رسید. تاریخ دقیق اجرای این طرح را نیز به اطلاع شهروندان خوب مشهدی می‌رسانیم. مجدد از همگان خواهشمندم تردد در شهر را به حداقل برسانند تا بتوانیم بر کرونا فائق آییم."


همچنین زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران راجع به تقارن چهارشنبه سوری و بحران کرونا پس از پایان مراسم‌های موسوم در چهارشنبه آخر سال، توییت زد: "امشب چهارشنبه سوری نزدیک خونه ما صداهای شدید انفجار شنیده می‌شد، مردم در نگرانی و اضطراب کورنا هستند واقعاً چرا عده‌ای گویی در این کشور نیستند."

کد خبر 415490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.