نصب جعبه‌های ایمن و مخازن زباله در اطرف بیمارستان‌ها

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: جعبه‌های ایمن و مخازن زباله در محدوده اطرف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جهت انداختن ماسک و دستکش همشهریان نصب شده است.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در سطح شهر، ستاد مبارزه با کرونای معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بهره‌گیری از ۳۰ اکیپ مستقر در میادین و چهارراه‌های پرتردد، اقدام به توزیع کیسه زباله خودرویی بین خودروها می‌کند.

وی با بیان اینکه توزیع کیسه زباله خودرویی در راستای جلوگیری از رهاسازی تجهیزات حفاظت فردی استفاده شده توسط شهروندان (مانند ماسک و دستکش) انجام شده است، افزود: با توجه به امکان آلوده بودن اینگونه تجهیزات، اقدامات این چنین می‌تواند کمک شایانی به شکست ویروس کرونا و حفظ سلامت همشهریان کند.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: از دیگر اقدامات مشابه شهرداری اصفهان نصب جعبه‌های ایمن و مخازن زباله در محدوده اطراف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جهت انداختن ماسک و دستکش همشهریان است.

وی تصریح کرد: از شهروندان اصفهان انتظار می‌رود ضمن رعایت تمامی نکات بهداشتی از رها کردن ماسک و دستکش استفاده شده خود در معابر عمومی خودداری کرده و حتماً از کیسه زباله مناسب استفاده و پس از پر شدن درب کیسه را گره زده و در جعبه‌های ایمن و یا سطل‌های زباله درب‌دار رها کنند.

ساکتی گفت: ساکتی گفت: نصب سیفتی باکس در ایستگاه‌های BRT، درمانگاه‌ها، بانک‌ها، ادارات دولتی و مراکز پر تردد به منظور قراردادن ماسک و دستکش‌های استفاده شده شهروندان انجام شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 415486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.