آماده‌باش ۱۱ نیروی آتش‌نشانی باغبادران

شهردار باغبادران گفت: ۱۱ نیروی عملیاتی با تجهیزات کامل در آماده باش کامل قرار دارند؛ همچنین پنج خودرو عملیاتی آبگیری و در دو نقطه شهر استقرار خواهند یافت تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی کنند.

حجت‌الله امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چهارشنبه‌سوری سال‌هاست به یک چالش دلهره‌آور برای بسیاری از شهروندان تبدیل شده و اقدامات برخی افراد چهارشنبه پایان سال را برای شهروندان خطرساز کرده است.

وی افزود: آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر باغبادران در سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش شهروندی با هدف کاهش حوادث داشته است، از این رو آموزش چهره به چهره در مدارس و مراکز فرهنگی شهر انجام می‌شد، اما در چند هفته اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، این آموزش‌ها متوقف شد.

شهردار باغبادران عنوان کرد: با توجه به اهمیت حضور پیدا نکردن شهروندان در خیابان‌ها و تجمع نکردن آنان به دلیل خطر شیوع و واگیر ویروس کرونا روابط عمومی شهرداری و آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باغبادران اقدام به ارسال پیام‌های آموزشی و هشدار دهنده و نصب بنرهای حاوی تصاویر و نکات ایمنی در خصوص مخاطرات چهارشنبه سوری در سطح شهر کردند.

امینی تصریح کرد: شهروندان باغبادران همواره با درک موقعیت‌های حساس مشارکت خوبی با مدیریت شهری داشته‌اند و در روزهای اخیر نیز با ماندن در منازل، توقف فعالیت‌های گردشگری این مسئله را به نمایش گذاشتند از این رو تلاش شده به گونه‌ای عمل کنیم که روند خارج نشدن از منازل در چهارشنبه آخر سال نیز بخوبی محقق شود.

وی با بیان اینکه طبق روال هر سال نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باغبادران در آماده باش هستند، ادامه داد: ۱۱ نیروی عملیاتی با تجهیزات کامل در آماده باش کامل قرار دارند؛ همچنین پنج خودرو عملیاتی آبگیری و در دو نقطه شهر استقرار خواهند یافت تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی کنند.

شهردار باغبادران تصریح کرد: گشت زنی با موتور سیکلت و آمادگی دو خودرو مدیریت بحران و ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز در دستور کار قرار دارد تا با آگاهی بخشی و ارائه تذکرات لازم به افرادی که قصد تجمع دارند از کار آنان جلوگیری شود.

کد خبر 415449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.