۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
هتل عباسی تعطیل شد + فیلم

هتل عباسی اصفهان برای اولین بار در طی ۵۳ سال فعالیت خود تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کهن‌ترین مهمانسرای جهان، اینجا در آسیا، ایران، اصفهان، چهارباغ عباسی؛ برجامانده ای تکرار نشدنی از معماری مکتب اصفهان و دوران شکوهمند عصر صفوی؛ مهمانسرای عباسی، امروز بنایی ۳۰۰ ساله است که در دل شهر_موزه‌ای به نام نصف جهان، جای گرفته و عصاره‌ای از هنر بی بدیل ایران زمین را جلوه گر ساخته است؛ بنایی که به اذعان گردشگران داخلی و خارجی، مورخان و معماران برجسته، و از نظرجهانگردان حرفه ای، یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان لقب گرفته است.

اقامتگاهی تاریخی که ۵۳ سال از بازسازی و فعالیت آن به عنوان هتل عباسی می‌گذرد و میزبان چهره‌های سرشناس بسیاری بوده است. این هتل برند گردشگری ایران در زمینه اقامت بوده و آرزوی بسیاری از گردشگران اقامت در یکی از اتاق‌های عباسی آن است.

کرونا، این ویروس نامیمون برای اولین بار در طی ۵۳ سال اخیر هتل زیبا و پر رونق نصف جهان را تعطیل کرده است. طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با شیوع بیماری کرونا و ابلاغ ستاد استانی، هیچ مرکز اقامتی در استان اصفهان مجوز پذیرش مسافر در این ایام را ندارد و مسئولان اصفهان تأکید دارند این استان در نوروز امسال پذیرای مهمانان نیست لذا کارکنان هتل عباسی اصفهان هم مانند دیگر اقامتگاه‌های این شهر باید به تعطیلات اجباری بروند.

کد خبر 415447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.