شهروندان خاش از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری خودداری کنند

شهردار خاش گفت: از شهروندان خاش خواسته شده برای رعایت حقوق دیگران و حفظ سلامت خود امسال از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری و تجمع خودداری کنند و در منازل خود بمانند.

عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه‌سوری، اظهار کرد: مکان‌هایی برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری تعیین شده است که شهروندان می‌توانند این مراسم را در این مناطق انجام دهند، زیرا تدابیر امنیتی و ایمنی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در این مناطق اتخاذ شده است.

وی تاکید کرد: تعیین محل‌هایی برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری صرفاً در راستای انجام رسالت‌های مدیریت شهری جهت تأمین سلامت شهروندان است وگرنه با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع ویروس کرونا هر گونه تجمع و برگزاری مراسم‌های جمعی ممنوع شده است.

شهردار خاش ادامه داد: از شهروندان خاش خواسته شده برای رعایت حقوق دیگران و حفظ سلامت خود امسال از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری و تجمع خودداری کنند و در منازل خود بمانند.

تمندانی یادآور شد: در حال حاضر ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی این شهر واقع در خیابان امام خمینی (ره) در سه شیفت کاری آماده خدمات‌رسانی است و نیروهای آن در این ایام در حالت آماده‌باش هستند.

وی ابزار امیدواری کرد: امید است شهروندان فهیم این شهر با درک شرایط ویژه امسال از برگزاری تجمعات خودداری کنند تا همه با هم سال جدید را با شادی و سلامت آغاز کنیم.

کد خبر 415445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.