برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در زابل ممنوع است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زابل با بیان اینکه دو نقطه در داخل شهر و مناطقی در حاشیه شهر برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری تعیین شده، است، گفت: تعیین این مناطق به معنای صدور مجوز برگزاری تجمعات نیست.

محمد پودینه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در این شهر، اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم از برگزاری هرگونه تجمع خودداری کنند تا سلامت خود و دیگران را با خطر مواجه نکنند.

وی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: جلسات آموزشی برای پرسنل مستقر در ایستگاه‌های مختلف برگزار و با سایر واحدها و سازمان‌های شهرداری برای مقابله با حوادث احتمالی هماهنگی لازم شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زابل ادامه داد: والدین به فرزندان خود تذکر دهند در این ایام به حقوق دیگران احترام بگذارند و اقدامی نکنند که سلامت خود و دیگران را به خطر بیندازد و اگر خواستند مراسم چهارشنبه‌سوری را انجام دهند در محل‌هایی که از سوی این سازمان تعیین شده، تنها اقدام به افروختن آتش کنند.

پودینه گفت: دو نقطه در داخل شهر و مناطقی در حاشیه شهر برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری تعیین شده، است ولی تعیین این مناطق به معنای صدور مجوز برگزاری تجمعات نیست.

وی گفت: در حال حاضر سه ایستگاه آتش‌نشانی، پنج دستگاه خودروی اطفائیه و دو دستگاه خودروی امداد و نجات آماده مقابله با حوادث احتمالی در شهر زابل است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زابل یادآور شد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و خودداری از حمل مواد آتش‌زا، شادی آغاز سال جدید را دوچندان کنند، به ویژه آنکه در شرایط فعلی رعایت نکات بهداشتی و خودداری از تجمع اهمیت بسیار بیشتری دارد.

کد خبر 415437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.