آماده باش ۱۳ ایستگاه آتش نشانی زاهدان

رییس سازمان آتش نشانی زاهدان گفت: دو دستگاه کامیون شهرداری و نیروها و تجهیزات مستقر در ۱۳ ایستگاه فعال، آماده اطفا حریق‌های احتمالی هستند.

خسرو سراوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی این شهر، اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت آتش‌نشانی در شرایط فعلی مقابله با شیوع ویروس کرونا است و این که با ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سلامت شهروندان را تأمین کنند.

وی با بیان این که با کمک نیروهای پلیس از ایجاد هرگونه حریق جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: دو دستگاه کامیون شهرداری و نیروها و تجهیزات مستقر در ۱۳ ایستگاه فعال، آماده اطفا حریق‌های احتمالی هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی زاهدان با بیان اینکه شهروندان از هرگونه تجمع خودداری کنند، یادآور شد: تفاهمنامه‌ای با نیروی انتظامی منعقد شده تا در خصوص حوادث آخر سال همکاری لازم بشود.

سراوانی گفت: شهروندان باید توجه کنند وقتی به خاطر مقابله با شیوع بیماری کرونا نمازهای جمعه و جماعت تعطیل شده است، سایر اجتماعات و مراسم‌ها نیز باید تعطیل شود تا سلامت دیگران به خطر نیفتد.

وی از آماده‌باش دو ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در شهرک‌های صنعتی این شهر خبر داد و افزود: ۲۲ خودروی سنگین و چهار موتورسوار ناحیه مقاومت بسیج به عنوان پیشاهنگ و آگاهی‌دهنده، آماده اعزام به محل حوادث احتمالی هستند.

کد خبر 415436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.