شهروندان با ماندن در خانه، آتش‌نشانان و کادر درمانی را یاری کنند

شهردار زاینده رود گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در وضعیت متفاوتی بسر می‌بریم از این رو از شهروندان درخواست دارم به هیچ وجه برای چهارشنبه آخر سال از منزل بیرون نیایند و در معابر و خیابان‌ها تجمع نکنند.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هدف پیشگیری از بروز حوادث احتمالی چهارشنبه سوری در شهر، همه نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاینده رود و خدمات شهری در آماده باش کامل و آماده امدادرسانی هستند.

وی با بیان اینکه قطعاً شهروندان زاینده رود با درک بحران پیش رو آتش نشانی و کادر درمانی را در چهارشنبه آخر سال یاری خواهند کرد، افزود: در سال‌های گذشته با اقدامات آموزشی انجام شده چهارشنبه آخر سال همواره در شهر زاینده رود بدون حادثه سپری شده است، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرون در وضعیت متفاوتی بسر می بریم از این رو از درخواست دارم شهروندان به هیچ وجه در چهارشنبه آخر سال از منزل بیرون نیایند و در معابر و خیابان‌ها تجمع نکنند.

شهردار زاینده رود با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش‌های چهره به چهره در مدارس شهر انجام نشد، اما با نصب بنرهای هشدار دهنده، تهیه بروشور، انتشار تیزرهای آموزشی با استفاده از فضای مجازی، جمع آوری شاخه‌های خشک و لاستیک‌های فرسوده از سطح شهر برای پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی مربوط به چهارشنبه آخر سال در شهر زاینده رود اقدام شد.

توکلی عنوان کرد: امروز در کنار مدیریت شهری، بیمارستان‌ها و کادر درمانی در آماده‌باش کامل هستند و تمام توان پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای مقابله با شیوع کرونا استفاده شده از این رو از شهروندان درخواست می‌کنم از خانه خارج نشوند و به رعایت توصیه‌های ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهروندان با رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی با شماره ۱۲۵ تماس گرفته تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مسئله مدیریت شود.

کد خبر 415435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.