تولید ماسک بهداشتی توسط دانشجویان سمنانی

دانشکده‌ فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود با استفاده از ظرفیت‌های کارگاه‌های دانشجویی طراحی دوخت، اقدام به تولید ماسک بهداشتی کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، رضا نقدی با بیان این مطلب گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی سمنان در سراسر استان اعلام شده تا هماهنگی و همکاری لازم را با فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی داشته و در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان افزود: چنانچه دستگاه‌های مختلف اجرایی در هر زمینه‌ای نیازها را اعلام کنند، این دانشگاه با وجود چهار دانشکده فنی و حرفه‌ای و کشاورزی در استان آمادگی دارد تا در زمینه آموزش، پژوهش و ارائه خدمات، دوشادوش تولیدکنندگان، صنعتگران، اصناف و مردم باشد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود نیز درباره تولید ماسک بهداشتی اظهار داشت: ما با الهام از شعر "بنی آدم اعضای یکدیگرند"، این کار را آغاز کردیم و باور داریم با توجه به شرایط حساس کنونی و کمبود ماسک، می‌توانیم بخش کوچکی از مشکلات را در شهرستان برطرف کنیم.

سکینه ماندگار افزود: دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود با توجه به شیوع کرونا ویروس، لزوم رعایت مراقبت‌های بهداشتی توسط شهروندان و نیاز مبرم آن‌ها به اقلام ضروری مثل ماسک، اقدام به تولید ماسک کرد.

وی در پایان بیان خاطرنشان کرد: این کارگاه روزانه بیش از چهار هزار ماسک بهداشتی در دو شیفت کاری تولید می‌کند.

کد خبر 415426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.