جزئیات ساخت تندیس سردار سلیمانی در انزلی

عضو شورای اسلامی بندرانزلی گفت: برخلاف آنچه همه فکر می‌کنند ساخت تندیس سردار سلیمانی ایده شورا و شهرداری بود اما هیچ سفارشی از سوی ما به فرد سازنده تندیس داده نشده است.

تهمتن وکیل منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره حواشی به‌وجود آمده در شبکه‌های اجتماعی راجع به ساخت تندیس سردار شهید سلیمانی توسط شهرداری انزلی اظهار کرد: یک فردی از ماجرای پس از شهادت سردار سلیمانی سواستفاده کرده و تندیس این سردار شهید را ساخته با این ذهنیت که با نمایش آن شهرداری مجبور می‌شود این تندیس را از وی خریداری کند.

وی افزود: برخلاف آنچه همه فکر می‌کنند ساخت تندیس ایده شورا و شهرداری بود اما هیچ سفارشی از سوی ما به این فرد داده نشده است درحالی که به‌واسطه ساخت این تندیس انتقادهای زیادی به شورای شهر انزلی شده است.

عضو شورای اسلامی بندرانزلی تصریح کرد: نماد سردار سلیمانی پیشتر توسط شهرداری انزلی ساخته و نصب شده و شورا اجازه خرید این تندیس را که ظاهر شایسته‌ای نیز ندارد، به شهرداری نخواهد داد.

وی ادامه داد: در شهر مکانی برای نصب یادمان نام‌آوران انزلی ساخته خواهد شد تا مردم بهتر چهره‌های فاخر انزلی را بشناسند.

وکیل‌منفرد اضافه کرد: احداث و بهره‌برداری از این مکان تا پس از بحران شیوع کرونا متوقف شده اما به دلیل آنکه ساخت تندیس سیروس قایقران به اتمام رسیده بود، تصمیم گرفتیم به‌طور موقت این تندیس را در جای دیگری نصب کنیم.

ارسال کمک‌های مالی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط ارامنه انزلی

وی با بیان اینکه روزی یک‌هزار ماسک توسط گروه‌های مردمی در انزلی دوخته می‌شود، خاطرنشان کرد: نقاهتگاه انزلی برای بیماران مبتلا به کرونا کامل شده و اکنون هفت نفر در آن پذیرش شده‌اند.

عضو شورای اسلامی بندرانزلی اضافه کرد: همچنین شورای شهر با مشارکت خیریه مدارس سه هزار بسته بهداشتی که هر کدام نزدیک به ۱۳۰ هزار تومان مبلغ آن است برای مقابله با شیوع کرونا در میان شهروندان بی‌بضاعت توزیع کرده است.

وی ادامه داد: الکل مورد نیاز برای ضدعفونی کردن به سختی از تهران تأمین می‌شد برای همین از اهواز به انزلی ارسال می‌شود و همچنان برای جوابگویی رفع نیاز مردم شهر در تلاش هستیم.

وکیل‌منفرد افزود: ارامنه انزلی که اکنون در خارج از کشور زندگی می‌کنند نیز کمک‌های مالی قابل توجهی را برای خرید اقلام بهداشتی پرداخت کرده‌اند.

کد خبر 415422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.