آماده‌باش نیروهای آتش نشانی در ایستگاه‌های ۲۵ گانه شهر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در ایستگاه‌های ۲۵ گانه آتش نشانی شهر ۱۵۰ نفر نیرو برای چهار شنبه سوری آماده باش هستند.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هدف جلوگیری از برگزاری مراسم شب چهارشنبه‌سوری نیست بلکه حفظ ایمنی و پیشگیری از بروز خطر است.

وی تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه از همه شهروندان درخواست می‌شود با همکاری و رعایت نکات ایمنی نسبت به کاهش حوادث در سطح شهر کمک کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: معتقدیم شهروندان فهیم و با فرهنگ هستند که موقعیت به وجود آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا را درک کنند و امسال مراسم چهارشنبه سوری را برگزار نکنند.

وی ادامه داد: هیچ کسی با شادی و دور هم بودن مخالف نیست، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه از همه شهروندان درخواست می‌کنیم با همکاری و رعایت نکات ایمنی نسبت به کاهش حوادث در سطح شهر کمک کنید.

آتشپاد گلابی با بیان اینکه امسال باید به طور جدی مراقب بود تا از سرایت بیماری خودداری شود، گفت: نباید شرایطی را فراهم کنیم که شادی‌های زودگذر با یک عمر پیشمانی معاوضه شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و تفاوتی بین افراد قائل نیست و این خطر در کمین تجمعات است، توصیه ما اجتناب از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری است.

کد خبر 415421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.