شهروندان صومعه سرا چهارشنبه سوری برگزار نکنند

رییس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا گفت: شهروندان به منظور پیشگیری از بروز حوادث و مقابله با شیوع ویروس کرونا در چهارشنبه‌سوری از تجمع در سطح شهر پرهیز کنند.

رسول اندرز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمامی نیروی آتش نشانی صومعه سرا برای مقابله با هرنوع خطر احتمالی در چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط بحرانی موجود و احتمال ابتلا به این بیماری و پیش‌بینی نشدن رفتار پرخطر برخی از افراد، شهروندان به ویژه جوانان از حضور در خیابان‌های شهر صومعه سرا، روشن کردن آتش و استفاده از مواد آتش‌زا خودداری کنند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا تاکید کرد: از خانواده‌ها انتظار داریم، فرزندان خود را کنترل کنند و اجازه ندهند، در چهارشنبه آخر سال از منزل خارج شوند تا در این شرایط بحرانی، شاهد حوادث تلخ دیگری مثل سوختگی و قطع عضو نباشیم.

اندرز خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و شهرستان صومعه سرا نیروهای واحد آتش نشانی با همکاری گردان امام حسین (ع) سپاه و بسیج حوزه شهری هر شب از ساعت ۱۰ تا دو بامداد تمامی خیابان‌های، معابر، مراکز درمانی و ادارات این شهر را ضدعفونی می‌کنند.

اندرز یادآور شد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش سوزی بلافاصله با تماس با شماره ۱۲۵ به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی صومعه سرا اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا با ۲۸ نیروی انسانی و چهار خودروی سنگین، در یک ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 415420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.