اجرای کندرو و کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی بزرگراه آزادی مشهد

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد از اجرای کندرو و کانال جمع‌آوری آب های سطحی بزرگراه آزادی حدفاصل آزادی۱۳۳تا ۱۴۱ خبرداد.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: با توجه به نیاز بولوار آزادی حد فاصل آزادی ۱۳۳ تا ۱۴۱ به اجرای کنار گذر و کانال جمع آوری آب‌های سطحی این پروژه به طول ۱۳۰۰ متر و عرض ۱۰ متر در دستورکار قرارگرفته و اجرا شد.

وی افزود: همچنین در کنار اجرای کنار گذر و کانال جمع آوری آب‌های سطحی، پروژه تعریض پل زرکش و ساماندهی دسترسی سواره رو روستای باغون آباد به بزرگراه آزادی با هزینه بالغ بر هفت میلیارد تومان اجرا شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب، گفت: احداث دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب دسترسی به بلوار ابوطالب را تسهیل کرد.

وی با بیان اینکه پروژه دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب ۲۹ مرداد با هدف جلوگیری از تصادف و تسهیل دسترسی به بلوار ابوطالب آغاز شد، افزود: این پروژه با هزینه ۱۷۵ میلیارد تومان ظرف شش ماه اجرا و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

کاظمی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این پروژه استفاده از تیرهای قوسی در احداث آن است که برای نخستین بار در شرق کشور به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: در احداث این دوربرگردان دو هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۱۸۰۰ تن آسفالت، ۵۷۰ تن آرماتور و شش هزار مترمربع فضای سبز به کار گرفته و اجرا شده است.

کد خبر 415410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.