آموزش مجازی شهروندان فولاشهر درخصوص مخاطرات چهارشنبه‌سوری

شهردار فولادشهر گفت: فعالیت‌های کارکنان سازمان آتش نشانی فولادشهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است و با توجه به اهمیت مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال کلیه نیروهای عملیاتی، پرسنل اداری و حتی نیروهای خارج از شیفت سازمان نیز آماده‌باش هستند.

بابک محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان با اشاره به اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فولادشهر برای چهارشنبه پایان سال، اظهار کرد: این سازمان از ابتدای سال و در زمان بندی‌های مختلف و برنامه ریزی مدون اقدام به آموزش نکات ایمنی و موارد پرخطر از طریق آموزش‌های مهدکودک‌ها، مدارس و ادارات کرده است و یکی از مباحثی که در این آموزش‌ها مورد توجه قرار داشته آگاهی بخشی در خصوص مخاطرات مراسم چهارشنبه آخر سال بوده است.

وی افزود: اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی فولادشهر نیز در روزهای پایانی سال به کمک سازمان آتش‌نشانی آمده و با تهیه، چاپ و نصب بنرهای هشدار دهنده و همچنین توزیع بروشورهای آموزشی در مسیر آگاهی بخشی به نسل جوان و همچنین خانواده‌ها گام برداشته است.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر امکان آموزش‌های میدانی در سطح شهر وجود نداشت، اما با توجه به اهمیت موضوع، مدیریت شهری فولادشهر با تولید محتوا و ارائه توصیه‌ها و نکات ایمنی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تلاش می‌کند چهارشنبه آخر سال در امنیت کامل به پایان برسد.

محمدی با اشاره به آماده باش سازمان نیروهای آتش‌نشانی فولادشهر در روزهای پایانی سال، عنوان کرد: فعالیت‌های کارکنان سازمان آتش نشانی فولادشهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است، اما با توجه به اهمیت مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال کلیه نیروهای عملیاتی، پرسنل اداری و حتی نیروهای خارج از شیفت سازمان نیز آماده‌باش هستند.

وی اضافه کرد: در خصوص ایمن‌سازی و جمع‌آوری لاستیک‌ها فرسوده نیز در شهر کارهای لازم شده است تا وضعیت چهارشنبه آخر سال به خوبی کنترل شود.

شهردار فولادشهر یادآور شد: با توجه به شرایط بحرانی و شیوع کرونا ویروس در خصوص ماندن در خانه به شهروندان تأکیدات فراوانی شده است از این رو انتظار می‌رود خانواده‌ها خصوصاً نسل جوان از حضور خیابان‌ها و روشن کردن آتش خودداری کنند.

شهردار فولادشهر خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی وقوع برخی حوادث در چهارشنبه آخر سال بار سنگینی بر وظایف جامعه درمانی که درگیر مسائل مبتلایان بیماری کرونا هستند وارد خواهد کرد از این رو از شهروندان خواهشمندیم با ماندن در منازل و اجتناب از رفتارهای پرخطر در چهارشنبه پایان سال سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

کد خبر 415406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.