زیباسازی لس‌انجلس با کمک سیاهپوستان

بیش از دو هزار نفر از سیاهپوستان ساکن در منطقه کرنشاو لس‌انجلس تصمیم گرفتند ایده‌های خود را برای زیباسازی منطقه مسکونیشان با مدیران شهر به اشتراک بگذارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کرنشاو یکی از مناطق مسکونی لس‌انجلس است که از زمان‌های قدیم به عنوان محل سکونت سیاهپوستان آمریکایی معروف بوده است. ساکنان این منطقه به ندرت به شهرهای دیگر مهاجرت می‌کنند چرا که بر این باورند که محل تولد هر انسان، محل زندگی دائمی او خواهد بود.

ساکنان منطقه کرنشاو برای گسترش و زیباسازی محل زندگی خود تصمیم گرفتند با همکاری هم ایده‌هایی مطرح کنند و آن‌ها را با برنامه‌ریزان و مقامات رسمی شهر به اشتراک بگذارند. مدیران شهر از بین ایده‌های مطرح شده بهترین را انتخاب کردند و مقدمات اولیه را برای پیاده‌سازی آن‌ها فراهم کردند.

به زودی کرنشاو میزبان برپایی یک موزه بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود که آثار هنری آن در فضایی سر باز در معرض عموم مردم قرار می گیرد. این موزه مانند یک پل عابر پیاده خواهد بود که مردم را در مسیر خود به تماشای آثار هنری دعوت خواهد کرد. علاوه بر این، برنامه‌ریزان شهری در نظر دارند فضاهای پیرامون این موزه را مملو از پارک‌های کوچک و چشم‌اندازهای زیبا کنند تا هرچه بیشتر ظاهر بتنی و کسل کننده کرنشاو را تغییر دهند.

موزه جدید کرنشاو قرار است در نزدیکی بلوار اصلی منطقه احداث شود و یکی از خیابان‌های اصلی را به محلی برای گردآوری آثار شگفت‌انگیز هنرمندان معروف ایالت کالیفرنیا تبدیل کند. اطراف موزه را فضایی سبز شامل صدها درخت زیبای بومی محصور خواهد کرد و علاوه بر این، احداث ۱۰ پارک کوچک در فضاهای اطراف باعث ایجاد تحولی عظیم در منطقه بتنی کرنشاو خواهد شد.

طراحان در نظر دارند برای زیباسازی بیشتر منطقه هنرمندان معروف آمریکایی را دعوت کنند تا دیوارهای موزه جدید و سازه‌های اطراف را با نقاشی‌های خود تزیین کنند. نصب علائم رانندگی و خط کشی‌های جدید خیابان‌های محله زیبایی کرنشاو را دوچندان خواهد کرد. بازدیدکنندگان می‌توانند پس از بازدید موزه فرزندان خود را در یک زمین بازی که قرار است در نزدیکی آن احداث شود، سرگرم کنند

کد خبر 415392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.