تمهیدات آتش‌نشانی رودسر برای چهارشنبه پایان سال

رییس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر از آماده‌باش کامل آتش‌نشانان این شهر در چهارشنبه پایان سال خبر داد.

سعید صابر در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای جلوگیری از حوادث احتمالی و آگاهی بخشی به شهروندان کلیپی در این زمینه توسط روابط عمومی واحد آتش‌نشانی رودسر تهیه و در فضای مجازی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

صابر تاکید کرد: شیوع بیماری کرونا پرسنل مراکز درمانی و همچنین آتش نشانان را به زحمت انداخته، انتظار می‌رود که مردم در خانه بمانند و با پرهیز از رفتارهای پُر خطر، رنج و زحمات کادر درمانی بیمارستان‌ها و آتش نشانان را دوچندان نکنند. مراکز درمانی هم اکنون با تمام توان در حال درمان بیماران ناشی از کرونا هستند و اگر فردی در چهارشنبه آخر سال آسیبی ببیند و مصدوم شود علاوه بر اینکه وارد مراکز پرخطر درمانی می‌شود، زحمت کادر پزشکی را هم مضاعف خواهد کرد.

وی گفت: شهدوندان در مقابل آتشی که دیگران روشن می‌کنند، جمع نشوند، چون احتمال دارد، در داخل آن مواد محترقه‌ای باشد و انفجار ناشی از آن باعث آسیب دیدگی آنها شود و کودکان را از مواد محترقه و آتش‌زا دور نگه دارند. درب و پنجره‌های که روبروی معابر اصلی هستند قفل کنند و از روشن کردن آتش با مواد سریع اشتعال و خطرناکی همچون بنزین، تینر و الکل خودداری کنند.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، با تمهیدات، حمایت و پشتوانه مالی شهردار و دلگرمی اعضای شورای شهر رودسر با هجده هزار لیتر مواد ضدعفونی در حال گندزدایی خیابان‌های و اماکن عمومی این شهر هستیم.

صابر افزود: شهروندان با رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش سوزی با حفظ خونسردی بلافاصله با برقراری تماس با سامانه ۱۲۵ و شماره‌های ۴۲۶۱۲۲۲۲ و۴۲۶۲۲۲۲۲ به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی رودسر اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر با ۳۰ نیروی انسانی و پنج خودروی سنگین، سه خودروی سبک در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 415388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.