فعالیت اتوبوس‌های پایتخت متوقف نمی‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از استمرار فعالیت ناوگان اتوبوسرانی پایتخت و خدمات‌رسانی شرکت واحد به شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمود ترفع با اشاره به فعالیت اتوبوس‌های پایتخت با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: خدمات شرکت واحد در هفته پایانی اسفند با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مورد تمامی اتوبوس‌هایی که مبادرت به جابه‌جایی مسافران می‌کنند، کماکان استمرار دارد.

وی با اشاره به سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها گفت: هر چند مسافران اتوبوس تا ۶۰ درصد کاهش داشته است، اما به منظور حفظ سلامت شهروندان و بدون تغییر در سرفاصله، متناسب با تقاضای موجود، خطوط تقویت می‌شوند و عموماً اتوبوس‌ها شلوغ نیستند و صرفاً ممکن است در تعداد معدودی از خطوط و در ساعات محدودی از ساعات روز، شاهد تعداد بیشتر مسافران در خطوط باشیم.

ترفع با بیان اینکه در روزهای اخیر با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، به نظر می‌رسد حضور مردم در سطح شهر بیشتر شده باشد، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

وی عنوان کرد: هنوز انتخاب اول بسیاری از مردم تهران اتوبوس است بر همین اساس، تلاش کرده‌ایم برنامه زمان‌بندی خطوط اتوبوسرانی را تغییر ندهیم تا اختلالی در جابه‌جایی مردم صورت نگرفته و شاهد ازدحام مسافر در اتوبوس‌ها نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 415385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.